27 jun 2013

3e controle

Vanmorgen werd ik voor de inmiddels 3e controle op het ziekenhuis verwacht. Nu bij bij m'n contactpersoon Tineke Duyts op het MST. Ook deze keer betrof het een  'peilstokbezoek'. Zo noem ik het maar. Even kijken hoe het met 'de getallen' en met Ten Voorde gaat. Nou, die getallen gaan gezien de situatie goed. Hoewel......de neutrocyten en granulocyten (allemaal onderdelen van de witte bloedcellen en belangrijk voor de weerstand) waren wel iets gestegen, maar nog net niet zover dat ik m'n dagelijkse menu gifpillen mag laten staan. Ze waren gestegen tot 0,48 en ze moeten minimaal 0,5 zijn om die reeks pillen terzijde te mogen schuiven. Potverdorie! 0,02 te weinig!!
Maar, maandag 1/7 komt een mobiele prikzuster bij ons op visite en dan hoop ik dat die neutro- en granudingen zodanig zijn gestegen dat ik met ingang van die dag de resterende voorraad pillekes terug kan brengen naar de apotheek.

Op zich is het natuurlijk mooi dat aan de bovengenoemde 'getallen' is te zien dat de stamcellen van m'n zus al behoorlijk beginnen te werken. Ik kan het trouwens ook aan andere zaken merken. Zo krijg ik steeds meer moeite met het goed en soepel inparkeren van onze auto! Ik hoop dat het niet gekker wordt. Straks krijg ik nog moeite met logisch nadenken en verdubbelt onze telefoonrekening! Voor al die bijwerkingen ben ik niet gewaarschuwd!!

Maar oké. Als het mij helpt om die verrekte kahler in z'n hok te houden, valt er goed mee te leven!

Nou, zeg een eerlijk! Staat toch best goed zo'n kale knikker?!

8 opmerkingen:

yvonne zei

helemaal niks mis met je kale knikker!
doeiiiii

Anoniem zei

JAN,

Je ziet er 10 jaar jonger uit met je nieuwe coupe.

Groeten,

Hans uit Almelo

Marije zei

Je ziet er top uit zo !

Anoniem zei

Nee, echt niet lelijk!

Groetjes,
Hanny

Hanny Noorman zei

Nee, echt niet lelijk!


Groetjes,

Hanny

Rob zei

Ja hoor, best wel cool zo'n kale knar!

Johnny en Bea zei

We duimen voor je maandag ...jammer die net 0,02 tekort ,maar super dat het zo goed gaat ,als de pillen weer terug kunnen naar de apotheek komt dat soepel inparkeren ook vast snel weer voor de bakker ...tot die tijd gewoon het inparkeren aan iemand anders overlaten he :P

Joke van Bussel zei

Hoi Jan,
Het staat je goed en je wordt er een beetje ondeugend van. Fijn dat je zo optimistisch bent en dat je je redelijk goed voelt. Groeten Johannes en Joke