9 jun 2013

LUMC dag 5

Vandaag voel ik mij niet zo lekker. Beetje licht in m'n hoofd en verder een moeilijk te omschrijven ongemakkelijk gevoel. Weinig energie ook. Dat lijkt me ook niet zo raar na al die chemo's en pillen.
Dat begon gisteravond al. Ik besloot vroeg te gaan slapen. Tijdens het tandenpoetsen ging het mis. Hupsakee, daar ging het restant van het avondeten. Daar knapte ik trouwens behoorlijk van op en heb die nacht ook goed geslapen. Maar kort na het douchen vanmorgen kwam het bovenomschreven gevoel weer terug. Maar'es kijken waar dat vandaag toe leidt.

Rond 11.00 uur krijg ik weer een andere chemo. Alemtuzumab heet dat spul. Iets op eiwit-basis. Dat spul veroorzaakt nogal wat bijwerkingen en om dat tegen te gaan krijg ik eerst een tegengif. Van dat tegengif word je weer suf en slaperig. En dat ben ik nu al enigszins, dus typ ik nu rap m'n blog. Daarna krijg ik waarschijnlijk geen letter meer uit m'n vingers.

Ik wil vanmiddag de tennisfinale van Roland Garros gaan kijken en ik ben benieuwd of ik getuige ben wie er wint: Nadal of Ferrer.

2 opmerkingen:

Johnny en Bea zei

oei das een stuk minder dus ,nou als ´t gek wordt en ´t ff kan ,gewoon lekker je ogen dicht laten vallen ...dan maar geen tennis :P Hopelijk lukt dat nog wel na alle chemo ...sterkte en liefs x

Hanny Noorman zei

beste jan,

Veel sterkte. Ik volg je blog dagelijks.

groetjes,

Hanny Noorman