21 dec 2006

Wachten duurt lang

De situatie is niet gewijzigd. Ik voel me nog steeds redelijk goed. Dat wil zeggen dat ik mij niet ziek voel. Nog wel steeds lusteloos en gauw moe. Ik lig daardoor veel op bed en luister dan naar radio 2. Ook hoef ik nog steeds niet de isolatie in. M'n weerstand is nog te hoog. Maar, mijn arts verwacht dat het morgen wel zover is. Maar ja, dat zegt' ie al enkele dagen.

Bij de gedachte dat ik hier nog enkele weken moet zitten, word ik niet echt vrolijk!
Maar oke, ik mag blij zijn dat deze therapie er is, anders had mijn toekomst er heel anders uitgezien.

Ik mag alleen Spa-water drinken. Die krijg ik in kleine flesjes van 33 cl. Met dat water slik ik ook mijn medicijnen. Zo wilde ik mijn dagelijkse 11.00 uur tablet slikken met zo'n flesje aan m'n mond. Ik had niet zo'n zin aan water, maar vanwege die tablet moest ik toch wat nemen. Potverdorie, valt die tablet in dat flesje en begon meteen op te lossen. Heb ik weer!
Moest ik dat hele flesje leegdrinken! Als je geen zin in drinken hebt, valt zo'n klein beetje water toch tegen.

Ik krijg veel mailtjes via mijn emailadres: janenmarliestenvoorde@hotmail.com en reacties op de weblog. Misschien dat ik niet alle ontvangen mailtjes heb beantwoord, maar bij deze hartelijk dank daarvoor!! Ik vind ze erg leuk!

Vandaag en gisteren dus niet veel nieuws of bijzonders. Morgen weer een dag. Maar' es kijken wat dat wordt.

Geen opmerkingen: