12 dec 2006

De laatste uitslagen voor de start

Vandaag, 12/12, had ik een afspraak met mijn behandelend arts. Ik zou de uitslagen van een uitgebreid bloedonderzoek met hem bespreken. Maar nu blijkt dat mijn arts ook nog andere kwaliteiten heeft, die niet alleen uit zijn kraag en mouwen steken. :):) Vandaag wordt zijn zoon of dochter geboren. Ook leuk!
Daarom maar telefonisch uitgeweken naar mijn trajectbegeleidster. Zoals ik enigszins had verwacht, waren de uitslagen zonder uitzondering goed. Ondanks dat dit in de voorgaande situaties ook was, is het toch elke keer weer spannend. Vooral omdat het de laatste belangrijke check is voor de start van de stamceltherapie.

Inmiddels heb ik mij goed voorbereid op het lange en eenzame verblijf in het ziekenhuis. Stapels DVD's, boeken en tijdschriften heb ik klaarliggen. Voldoende voor ongeveer 10 weken! Daarnaast nog 40 tv-kanalen, internet en wil ik regelmatig deze weblog bijwerken.
Ik hoef mij dus niet te vervelen.

Indien je mij wilt bezoeken, is dat natuurlijk mogelijk. Erg belangrijk daarbij is dat je geen (besmettelijke) ziekte onder de leden hebt en zeker niet hoest of proest! Verder verzoek ik je aanstaande bezoek met Marlies te overleggen. Zij coordineert de bezoeken.

Morgen is de laatste therapiedag voor Marlies. Dan zitten 6 weken zuurstoftherapie erop. Zoals ik al eerder vertelde, heeft het helaas geen (positieve) invloed op de pijnklachten gehad. De komende tijd is het afwachten hoe de genezing zich verder ontwikkelt.

Geen opmerkingen: