22 dec 2006

Begin isolatie en voortgang Marlies

Vandaag is de isolatie gestart. De verwachte dip in m'n weerstand. Heeft m'n lichaam het toch nog redelijk lang volgehouden tegen die chemo. Vanaf nu zal het nog ongeveer 14 dagen duren voordat m'n weerstand weer zodanig is hersteld dat ik het ziekenhuis mag verlaten.

Ondanks dat ik mij nog steeds goed voel en koortsvrij ben, vertelde mijn arts dat ik toch wel rekening moet houden met het krijgen van koorts. Dat gebeurt nagenoeg altijd! Maar zoals in alle situaties, uitzonderingen bevestigen de regel. Afwachten dus.

Marlies:
Vandaag is Marlies weer bij haar chirurg geweest. Hij heeft de wond onder haar oksel bekeken. Die wordt nu nog steeds verzorgd door thuishulp, maar dat vond hij niet meer nodig. Om de wond goed te kunnen laten genezen, dient er een kleine chirurgische correctie plaats te vinden. Dat gebeurt op 15 januari. Verder is de situatie met Marlies nog grotendeels hetzelfde. Het gaat in ieder geval niet slechter. Er zijn nog steeds verschillende hechtingen aanwezig en juist daar is het wachten op dat die dingen zijn opgelost.

Jullie hebben al op de foto's gezien dat mijn kamer niet groot is. De stand van het bed was ook nog zodanig dat er weinig ruimte overbleef om te lopen. Dat is vandaag gewijzigd. Het bed stond eerst met het hoofdeinde naar de muur. Nu staat het bed met een zijde naar die muur. Dat schept wat meer ruimte.

Is dit interessant nieuws? Nee, niet echt. Maar er gebeurt natuurlijk geen moer hier en dan is dit al heel wat! :):)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Jean,

Wat een ruimte.
Morgen polonaise.

groetjes

Wim

Anoniem zei

Ja die polonaise kan ook nog, je-weet-wel, het is 7 meter lang en kaal, Hanneke

Anoniem zei

beste jan we lazen op de pc dat het goed gaat en daar zijn we heeeel blij mee we leven met jullie mee groetjes herman en nelleke bruiss