26 okt 2013

Sander overleden

Donderdag 24/10 maakte z'n zoon Thomas op de weblog van Sander bekend dat hij die avond is overleden. Sander was m'n blogmaat waar ik regelmatig contact mee had. Donderdag 29 augustus jl. waren Marlies en ik nog bij hem en Els op bezoek..Naar omstandigheden ging het toen nog redelijk met hem. Maar zonder het uit te spreken wisten we dat dit de laatste keer zou zijn dat we elkaar zouden ontmoeten. Het kan snel gaan!

Sander z'n blogs vond ik op de wijze zoals hij ze schreef prachtig! Hij verstond de kunst om in een paar korte zinnen veel informatie weer te geven. Soms schreef hij maar 3 of 4 zinnen, maar alles stond erin. En dan ook nog op een grappige, prettig leesbare manier! Knap hoor!
Linksonder in m'n blog ziet u een link naar de blog van Sander. Ik zal m'n blogmaat missen!

Marlies en ik wensen Els en hun kinderen veel sterkte!!

29 augustus jl.


Geen opmerkingen: