15 okt 2010

SCT: dag 9

Ik dacht dat ik vandaag zou overslaan. De hele dag op bed gelegen. Het wil nog niet vlotten. Te moe om ook maar iets te doen. Zelfs televisie kijken of praten is teveel. Net nu heb ik even een 'redelijk' moment.
Meteen maar besloten om snel dit stukje te schrijven. Gelukkig ben ik alleen maar moe en heb ik geen andere complicaties.
Vandaag is ook de isolatie ingegaan. M'n weerstand is nu dus erg laag. Veel verschil is er voor mij niet, want ik kom m'n kamer toch niet af.

Mag nu alleen ook niet meer tongzoenen met de nachtzuster. Potverdorie, moet ik dat ook nog missen! :(

3 opmerkingen:

SandersBlog zei

Het is een harde dis, zo'n dip.....

Bas zei

Heel veel sterkte. Wat een rotbehandeling toch. Hou vol.

johnny en bea zei

Hoi Jan ,
Nou volgens mij gaat het toch alweer iets beter dan gisteren...je bent in gedachten alweer bezig met de nachtzuster ...hihihi..meestal is dat een goed teken he;)