12 sep 2012

Vakantieblogjes 3


Twee nachten hebben we er op deze mini-camping nu opzitten, maar veel heb ik nog niet geslapen. Tjonge, wat een kutmuggen zeg!!
Ja, ik ben een beetje grof in de mond, maar ik ben dan ook behoorlijk pissig!!

Nog niet eerder meegemaakt dat er zoveel muggen op een camping wonen. En die beesten zien mij kennelijk als een lekker hapje. Daarvoor dringen ze 's nachts zelfs massaal onze caravan binnen. Ondanks zorgvuldige maatregelen om dat te voorkomen lukt het die krengen toch om binnen te komen.
Afgelopen nacht ving ik met de fantastische elektrieke vanger nr. 9. Juist toen ik dacht de laatste slaapterrorist te hebben gevangen, hoorde ik na korte tijd nr. 10 alweer aankomen. Grrrrrrrr!!!!

Ik ben overgevoelig voor het irritante gezoem van die beesten. Mijn gehoor is tengevolge van het medicijngebruik enigszins aangetast. Zo hoor ik o.a het geluid van krekels niet meer. Maar andere geluiden des te beter. Van die rotmuggen bijvoorbeeld!!
Marlies heeft er minder last van en slaapt lekker door. Ik niet. Bij elke mug word ik wakker en MOET ik eerst dat beest vangen om verder te kunnen slapen.

Vandaag maar'es Deet halen. Misschien blijven ze dan op enige afstand waardoor het slapen hopelijk beter gaat. Ben ik hard aan toe!!

Vandaag ga ik stemmen. Dat wordt in ieder geval NIET de Partij voor de Dieren!!

1 opmerking:

Rona zei

Jan en Marlies, wij vonden het heel gezellig met jullie gesproken te hebben. Het blog wat jij bijhoud is voor ons heel nuttig en de herkenning tijdens ons gesprek was erg fijn. Wij hopen dat jullie een toffe vakantie verder hebben. Volgens mij wordt het weer best goed van de week. Ik hoop dat de deet goed werkt vannacht zodat je lekker kunt slapen. Niks is zo erg als muggen 's nachts.

Groetjes Joop en Rona