24 jun 2012

Vakantieblogjes: 3


Tot vandaag zaten er nog redelijk zonnige momenten tussen, maar vandaag is het toch wel erg bar!!
Ik wilde schrijven dat het ronduit kutweer is, maar dat doe ik toch maar niet. Dat staat zo raar op zondag.
Het is 3 dagen zomer en de kachel in onze caravan staat op 5!
Gisteren was het alleszins redelijk. We hebben nog een mooie wandeling in natuurgebied 'de Anserdennen' kunnen doen. Dat is trouwens een aanrader. Niet zozeer om het natuurgebied, mooie natuurgebieden zat in Nederland, maar om het daarin gelegen theehuys. Het ligt midden in dat natuurgebied. Je kunt er leuk zitten, ze serveren heerlijke spullen en flinke porties! Als je koffie bestelt krijg je geen kop, maar een hele kan voor bijna hetzelfde geld. Bij de appeltaart ging het ongeveer hetzelfde. " Ik heb slechts een stukje besteld hoor", merkte ik op tegen de jonge serveerster. " Dat is het ook meneer!!", antwoordde ze vriendelijk.
Ik dacht dat ze mij de hele taart had gebracht. Tjonge zeg!
Flinke porties dus bij dit theehuys:)

Terwijl ik dit typ is het precies 17.00 uur Het nieuws kan elk moment beginnen. Het is opgehouden met rustig en gestaag regenen.........HET PLENST EN ONWEERT NU ENORM. Het komt met bakken uit de lucht! Het lijkt alsof we in een duikboot zitten. Zoveel water.

Gelukkig zegt de nieuwsmeneer dat het volgende week iets beter wordt. Minder buien, anders houden we het op dit vervangende vakantieadres ook voor gezien. We hebben tijdens de afgelopen vakanties nu lang genoeg in onze caravan gebivakkeerd. :(

En daarbij buren die elkaar het leven zuur maken, kou&wind, Nederland uit de EK-competitie. Hoeveel kan een mens hebben!!! :):)

" Marlies?! We pakken de fles. We gaan ons bewustzijn enorm verdoven!"

2 opmerkingen:

Rona zei

Wat weer een heerlijk verhaal, helaas is de aanleiding minder. Helaas herkennen wij hier heel veel in. Staan ook op de camping, nog een paar dagen. We zijn wat weer betreft mede deelgenoten.
Ook hier veel regen, kou en de kachel op 5. Jullie hebben jammer genoeg al meer vakantie elllende achter de rug. Wij houden ons op de been door te zeggen "we zijn er in ieder geval even uit"
Ik hoop voor jullie, ons en vele anderen dat het weer deze week toch nog iets beter wordt.
Cheers, net weer een glas met robijn rode vloeistof neer gezet.

Groetjes Rona

Y vonne Zwart zei

Ohh wat erg, wat een slecht weer! Wij zitten momenteel boven de poolcirkel in Finland en hebben het naar ons idee té warm . . .
Ik geniet elke keer weer van je stukjes, zelfs op vakantie!

groetjes Yvonne Zwart
www.dickenyvonne.nl