19 jul 2010

Toch internet !

Test, test, test,1,2,3, test, test, test. Ja, het internet doet het toch. En nog een dijk van een verbinding ook!!

Bel ik enkele dagen voor onze vakantie naar de camping: "Nee, helaas meneer. Wij hebben geen WiFi op onze camping. Het spijt me".......Wel dus! Die Zeeuwen. Onbetrouwbaar volk. :)

Ik hoef dus niet elke dag hamburgers te eten bij McDonalds om gebruik te kunnen maken van het daar aanwezige gratis WiFi.. Dat scheelt een hoop calorieën.
Geen WiFi. Ik vermoed dat die campingmevrouw helemaal niet weet wat WiFi is. Misschien dacht ze hierbij aan een oplaadpunt voor een elektrieke fiets of zoiets, want dat hebben ze inderdaad niet.

Maar het maakt nu allemaal niet meer uit. Ik heb internet en daar gaat het om. Ik zal regelmatig een (kort) stukje schrijven over onze vakantie, onze jongens en wat we zoal beleven. Vind ik leuk. Ik hoop dat u dat ook vindt.

Zo, nu eerst een Bavaria in de vorm van een sprankelend glaasje rosé. :)

2 opmerkingen:

Johnny en Bea zei

Wifi.. heerlijk weer en een glas rose ...zon zee en strand en dat allemaal in Nederland ..een droomvakantie !!
Groetjes voor iedereen daar uit het ook zeer zonnige Oosten;)

SandersBlog zei

Komt alles toch nog goed.... Ik hoor toch wel een stiekeme spijt over de gang naar McDonalds die nu afgesneden is.....