29 jul 2010

Einde vakantie Zeeland nadert

Dit is de laatste vakantieblog vanaf de camping. Morgen vertrekken we weer richting ons mooie Twente.
Morgen (30/7) gaan onze jongens eerst nog iets spannends doen. Daar schrijf ik komend weekeinde over :)
Vanaf vanmiddag gaat dat niet meer, want dan heb ik geen laptop meer. 'k heb'em verkocht!
Onze vrienden op deze camping vonden het een leuk ding en wilden hem/haar wel adopteren. Dat komt dan goed uit, want ik wil er graag eentje met iets meer capaciteit en mogelijkheden. Deal!
En omdat zij vanmiddag al vertrekken, zit ik even zonder :(

'k Zat vanmorgen om 05.30 uur al voor de caravan!
Gisteren was mijn dexamatheson-dag. Daar word ik de daarop volgende twee dagen zo hyper van dat ik er moeilijk van kan slapen. 'k Lag rond 04.00 uur al naar de klok te turen en om 05.30 uur vond ik het welletjes.
Om 08.00 uur was ik (alweer) de eerste klant bij de campingwinkel voor m'n dagelijkse krantje 'k Was er nog eerder dan de kassière :)
"Goeiemorge juffrouw Jannie"... begroette ik haar jolig.
"Goedemorgen. Maar ik heet geen Jannie. Ik ben karin ", antwoordde ze......

Die heeft kennelijk nog nooit naar de het prachtige programma 'Debiteuren/Crediteuren" van Jiskefet gekeken :)

1 opmerking:

Johnny en Bea zei

Time flyes when you're having fun he...dus morgen is de vakantie alweer afgelopen ...nou dan wensen we jullie alvast veel inpak'plezier' en natuurlijk toch ook nog twee gezellige dagen daar...geniet er nog even van ...hier in Twente lijkt het een regenachtig dagje te worden,het begon goed vanochtend met een lekker zonnetje,maar 't regent inmiddels.
Ja die pillen das wat he...knap vervelend als je daar wakker van liggen moet,maar goed als ze hun werk maar doen dan neem je ook dat natuurlijk graag voor lief!
Nou of je 't vandaag nog zult kunnen lezen weten we niet daar de laptop straks van eigenaar zal veranderen ,maar ook nog een goede reis terug gewenst van iedereen hier voor jullie allemaal natuurlijk...groetjes vanuit een 'miezerig' Twente