3 mei 2009

Marlies vertrokken

Gisteren, zaterdag 2 mei, is het er toch van gekomen. Marlies is er met onze buurvrouw Erna vandoor gegaan. Begin januari waren er al tekenen in die richting en vanzelfsprekend hebben hebben wij er daarna uitgebreid over gesproken. Uiteindelijk werden de tekenen concrete voornemens met het feitelijke vertrek als resultaat. Tja, wat moet je daar nu van vinden.
Nou, ik vind het meer dan prima!
Allebei waren ze toe aan een weekeinde even lekker ontspannen. Niets moeten en alleen doen waar je zin in hebt. Daarvoor heb ik onze caravan op een prachtige plek op een goed verzorgde camping in het natuurgebied Springendal te Ootmarsum gezet. Daar houden ze het de komende dagen wel uit. (Op de foto het uitzicht vanaf de kampeerplek)

Begin dit jaar werd het idee geboren en beide dames reageerden enthousiast.
Vandaag, zondag 3/5, zijn ze in Ootmarsum op safari geweest en hebben ze vervolgens een bijdrage geleverd aan de omzet van een knus eetcafé. Morgen trekken ze de wandelschoenen aan om te kijken hoe mooi het Springendal is. Dat is echt Twente, dus prachtig!

En ik?
Ik heb mij gestort op het schilderen/opknappen van de keuken.......Óók leuk...

Geen opmerkingen: