24 mei 2009

Druk,druk,druk

Het voordeel van het aankondigen van een blog is dat trouwe lezers weten wanneer er weer iets nieuws op m'n blog verschijnt.
Het nadeel is, dat ik er dan ook voor moet zorgen dat die nieuwe blog erop staat!
Het wel of niet lukken ervan, is nogal wisselend. Regelmatig lukt het, maar soms ook niet. Vandaag had ik kennelijk m'n dag niet. Ik ben de afgelopen weken/dagen nogal druk geweest en kon daardoor de rust niet vinden om een blog te schrijven. 'k Heb wel verschillende pogingen gedaan, maar diet zitten allemaal al weer in de digitale prullenmand. De zinnen liepen niet, bij nader inzien bleek het onderwerp toch niet geschikt, dan was het verhaal weer te langdradig en onsamenhangend, enz. Ik kreeg het dus niet goed op papier.
Tja, dan zit er niets anders op dan de nieuwe blog uit te stellen. In de eerste helft van volgende week doe ik nog een poging.

Dan weet ik ook de uitslag van m'n tweemaandelijkse bloedonderzoek. Nu ik sinds februari jl. geen medicatie meer gebruik die mr. kahler koest houdt, is dat voor mij een spannend moment.
Stel je voor dat die kahler weer actief is geworden. Wat dan?!
Ja, dan is van alles mogelijk: Nog even afwachten op de verdere ontwikkelingen tot en met het weer ondergaan van nieuwe kuren en alles wat daar tussen zit. Het is helemaal afhankelijk van de mate waarin kahler (eventueel) weer actief is geworden.
Maar zover is het nog niet. Eerst maar even de uitslag afwachten. Daarna zien we wel weer verder. Ik voel me in ieder geval onverminderd goed. Dat is zeker niet verkeerd! :)

1 opmerking:

Johnny en Bea zei

Hoi Jan en Marlies ,

Ja lijkt me ook niet echt gemakkelijk ..elke week zo'n blog bedenken en dan ook nog een die door iedereen goedgekeurd wordt natuurlijk ;)
Ja 't blijft spannend he .....we zullen voor je duimen dat die Kahler helemaal is ingedut(,zo'n beetje in comateuze toestand zeg maar,)en dat ie jullie niet meer lastig komt vallen !!
Nou sterkte alvast en de groetjes van ons allen