4 mei 2008

Elke zondag en ja hoor: regen!

Elke zondag:
Het is je hoogstwaarschijnlijk de afgelopen weken/maanden al opgevallen. Ik plaats nu elke zondag een blog. Dat is een mooie regelmaat. Zo weten trouwe lezers dat ze op die dag een blog kunnen verwachten. Daarbij vind ik het elke keer weer een leuke uitdaging om een nieuwe blog te produceren. Ik schrijf graag en vind het mede daarom leuk om te doen. Er gebeurt over het algemeen zoveel, dat er voldoende onderwerpen zijn om iets (zinnigs) over te vertellen. Maar er zitten natuurlijk ook rustige momenten tussen en dan is er dus weinig te melden. Op zich al bijzonder en mooi natuurlijk, want dan gaat het meestal goed :)
Zo'n week was de afgelopen week ook. Geen opvallende zaken.
Volgende week zondag, 1e pinksterdag 11 mei, zal dat hoogstwaarschijnlijk anders zijn. Dinsdag a.s. ( 6/5) onderga ik namelijk weer een zgn. groot onderzoek. Bij dit onderzoek wordt de status van m'n kahler weer gemeten en dat is altijd weer spannend. Ik voel mij ongewijzigd goed, dus ik reken voorzichtig op een goede uitslag. Maar ondanks dat blijft de uitslag spannend. Dat zal altijd wel zo blijven denk ik.

Ja hoor, regen!:
Nog even tot vrijdagmiddag woon-/werkverkeer en dan kunnen we heerlijk even onze benen strekken langs de Waal. 3e Pinksterdag (13/5) hebben we onze vertrekdatum gepland. De afgelopen week was het weer redelijk en de komende week stijgt de temperatuur zelfs tot zomerse waarden. Nou, dan heeft iedereen wel behoefte aan vitamine-V.
Maar, de ten Voordetjes gaan op vakantie, dus de weergoden hebben hun regenscenario's hoogstwaarschijnlijk al klaarliggen.
Tegen beter weten in heb ik toch maar eens op buienradar gekeken voor een voorzichtige weersvoorspelling. En ja hoor! Juist op onze dag van vertrek en de dag daarop: REGEN!!! Potverdepotver. Het zal toch niet zo zijn dat het juist díe week weer regent. We hebben nu al besloten om de vakantie te verschuiven, wanneer die week nog meer regen wordt voorspeld of..............eerder te vertrekken. Tijdens pinksteren is het naar verwachting prachtig weer. Hebben we in ieder geval een paar dagen zon :)

De twee blauwe verticale staafjes geven de regenvoorspelling op 13 en14 mei aan.
'prognose d.d. 4 mei 2008'

Nieuwe blog:
Zondag 11 mei komt er weer een nieuwe blog

Geen opmerkingen: