9 jul 2012

Vakantieblogjes: Slot


Deze blog heb ik nog aangeduid als vakantieblog, maar van vakantie is met ingang van vandaag geen sprake meer.Vandaag was m'n eerste werkdag. En dat was meteen ook nog een behoorlijk lange dag. 'k Was vanavond rond 18.15 uur pas thuus. Nee, dat vond ik in het geheel niet vervelend. Integendeel! Vier weekjes even wat anders en daarmee leuke ervaringen opdoen is leuk, maar m'n werk vind ik ook erg boeiend ! Daarbij heb ik met uitsluitend leuke collega's van doen. Dat scheelt natuurlijk!.

En wat onze vakantie betreft. Het was er eentje waar zo'n beetje alles in zat wat je in een vakantie kunt aantreffen: zon, regen, kou, spanning en sensatie, maar ook verveling en uitzichtloosheid op een franse doorreiscamping, ruziënde campingburen, waardeloos boek van Dan Brown, prachtig zingende lijsters, irritante rotmuggen, autopech en afhankelijk zijn van het werktempo van franzosen (dubbele pech), maar ook onder het genot van een glaasje heerlijke druivensap gezellig kokkerellen bij de caravan en als anticlimax Nederland kansloos op het EK.
Dit is zo'n beetje een ultra korte samenvatting van onze vakantie.

Kijk, na al deze ervaringen is het heerlijk om het normale leven weer op te pakken. Ik heb genoten vandaag! :)

En morgen? Morgen (10/7) heb ik alweer een vrije dag! Dan ga ik 's- morgens ontspannend het gras maaien en de heg knippen. En 's middags treft u Ten Voorde in de tuinstoel met enig leesvoer. We starten het arbeidzame leven rustig op!
   

Geen opmerkingen: