9 sep 2010

Zuiderzeeroute

                               
We zijn er helemaal klaar voor
Morgenvroeg gaat het gebeuren. Dan start ik samen met m'n fietsmaat Han vanuit Kampen met de Zuiderzee-route. Het deel wat wij rijden is ongeveer 220 km. We fietsen dan Noordwaarts richting Stavoren. Vanavond rijden we alvast naar Kampen om morgenvroeg rond 09.00 uur te kunnen vertrekken. Vervolgens fietsen we vrijdag naar Nijemirdum.......'k Kende het ook niet. Maar daar woont een lid van de 'Stchting Vrienden op de Fiets'. Daar gaan we dan (weer) overnachten. Zaterdag wordt de langste trip (90 km). Dat komt door de Afsluitdijk, want daar moeten overheen. We arriveren dan bij ons laatste adres in Den Oever. Zondag rijden we vervolgens naar Enkhuizen om daar door onze zorgzame familie weer te worden opgehaald.

Het wordt prachtig fietsweer en ik heb er zin in! En m'n fietsmaat Han staat altijd weer garant voor uitermate gezellige dagen. Dat wordt dus weer kramp in de lachspieren :) :)
Daarbij sta ik weer stijf van de dexamethason, dus ik hoop dat hij mij kan bijhouden. Qua energie voel ik mij nu in staat om die route in één dag te fietsen.

De volgende blog komt er een verslag.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi allemaal,

Ik heb janenmarliestenvoorde.blogspot.com gevonden via Startpagina.
Deze site ziet er goed en gezellig uit!
Ik wil graag ook zo een mooie site maken. Welke software heb je hier precies voor gebruikt? Mijn blogje ziet er nog kaal uit. :(

Bedankt

Tot snel vanuit A'dam
Willy