7 aug 2010

6 oftewel -8

Oftewel -8

Vanzelfsprekend hing ik gisteren, 6/8, klokslag 09.00 uur aan de telefoon. om naar de definitieve uitslag van het M-proteïne (kahleractiviteit) te informeren. Zoals ik in de vorige blog schreef ging ik uit van een spectaculaire daling. Van 14 naar 1 mgr/ltr bloed. Het bleek 6 te zijn. "Goh, dat valt toch tegen", was mijn eerste reactie. Maar, m'n contactpersoon bleef onverminderd enthousiast en vond het een uitstekend resulaat.
"In de eerste drie weken van de 3-maanden durende kuur meer dan gehalveerd is een prima en veelbelovend resulaat", vertelde ze. "We blijven vooralsnog bij ons nu voorgenomen behandelscenario. Dus een autologe STC.", was haar afsluitende reactie op de uitslag.

Ze heeft mij helemaal overtuigd en ik slik de komende twee maanden in volle verwachting door :)

2 opmerkingen:

SandersBlog zei

Ook al is het geen 1, het is een mooie daling als je nagaat dat het in drie weken is gebeurd!!! Mooie ballonnen!

Johnny en Bea zei

Oftewel meer dan de helft gedaald:) ...tja 't is nog geen 1 ,maar zolang men onverminderd enthousiast is lijkt 't ons toch ook een snelle en prima daling ..en wat niet is ,kan nog worden he;)
Nou we zijn benieuwd en zullen duimen dat het mooi zo snel blijft dalen!