8 mei 2010

Enorm schrikken

Ik ben nu al enkele jaren kahlerpatiënt en gaandeweg heb ik verschillende collega-patiënten nader leren kennen. Vanuit mijn functie als contactpersoon van de kahlervereniging kom ik vanzelfsprekend collega-patiënten tegen, maar ook via een gemeenschappelijke interesse/bezigheid, namelijk: het bijhouden van een weblog. De blogmaatjes waarmee ik het meest contact heb, staan hier in de kantlijn (met een link naar hun weblog) vermeld.
Edwin Vonk was één van hen... U leest het woordje 'was', want Edwin is donderdagavond 6 mei overleden. Het bericht van zijn overlijden las ik zojuist op zijn weblog. Verschrikkelijk triest! U zult begrijpen dat ik er enorm van schrok !

Met Edwin ging het al geruime tijd niet zo best. De ziekte was al geruime tijd behoorlijk actief. Edwin deed z'n enorme best om er bovenop te komen, maar dat is hem helaas niet gelukt.
Hoogstwaarschijnlijk kent u Edwin niet. maar als u alsnog zijn weblog leest, dan ziet u dat hij tot de laatste dag opgewekt was en bijzonder positief in het leven stond en met z'n situatie omging.
Uitzonderlijk knap!

Ik wens zijn vrouw en kinderen heel veel sterkte met dit verlies!

Geen opmerkingen: