24 jun 2008

Over en verder

Over:
En daar was opeens het verlossende mailtje van de schoolmentor/coach van Jasper. Hij is over!
Het was nog enigszins spannend of Jasper vanwege z'n slechte cijfer voor Frans wel zou overgaan. Maar gelukkig compenseerden z'n andere cijfers de schade en kan hij komend schooljaar beginnen aan het vierde jaar. Met veel dank aan zijn mentor/coach Els Wolbers van het Kottenpark College in Enschede. Zij heeft Jasper formidabel begeleid en gestimuleerd.
Jasper is een bijzonder lieve en slimme jongen, maar die steun in de rug had hij wel nodig. Maar het resultaat is er gelukkig ook naar. Jasper is over en Mark is geslaagd. De vakantie kan beginnen!

En verder:
Nou, verder is er eigenlijk niet zoveel (interessant) nieuws te melden. Alles loopt gelukkig volgens verwachting.
Wij zijn (nog steeds) behoorlijk druk met het schilderen en opruimen van ons huis. In m'n blog van 20 april schreef ik er al over. Het is nu 24 juni......We doen het dus duidelijk rustig aan. Maar ja, in verband met onze fysieke beperkingen hebben we ook geen keus. Als het maar gestaag gebeurd :)
Volgende week wordt de peilstok weer in meneer kahler gestoken. Dan is het weer tijd voor periodieke meting van de kahlersituatie. Ik voel me nog steeds onverminderd goed, dus ik heb er wel vertrouwen in dat de uitslag (ook) goed zal zijn.
Ik maak me echter wel enigszins zorgen over de maand december van dit jaar. Dan is de Hovon 65-studie, waar ik nu aan deelneem, afgelopen en zal er worden gestopt met m'n onderhoudsmedicijn Velcade.
Ik weet nog niet hoe het dan zal gaan. Krijg ik dan een ander medicijn of moet ik het doen met alleen rode wijn en paracetamol? Hoe zal de kahler zich dan houden?? Allemaal prangende vragen die ik binnenkort eens met m'n internist zal bespreken.

't Is laat zie ik. Morgen weer een dag. Marlies ligt al in de bedstede en ik ga er lekker achteraan.
Heerlijk, want slapen doe ik als de beste.............en snurken trouwens ook! zegt Marlies :)

Geen opmerkingen: