25 nov 2006

Start van onze weblog en het 1e nieuws

Beste Luitjes,

Zojuist, zaterdag 25 november 2006, heb ik deze weblog aangemaakt om de ontwikkelingen van ons (Jan en Marlies) zo actueel mogelijk te beschrijven.
Tot voor kort stuurde ik alle geïnteresseerden een e-mail wanneer er relevante informatie te melden was. Dit zal ik blijven doen, maar dan met een verwijzing naar deze weblog. Door regelmatig deze weblog te bezoeken, blijf je op de hoogte van de meest actuele ontwikkelingen.

Het invullen en bijhouden van een weblog is nog even wennen. Ik weet nog niet hoe het allemaal werkt en wat de mogelijkheden zijn. Het doel is in ieder geval om belangstellenden op een eenvoudig te benaderen wijze te informeren over ons ziekteverloop en andere relevante nieuwtjes.

Nou, genoeg introductie. Welk nieuws is er vandaag,

Zaterdag 25 november 2006:
Het belangrijkste nieuws is slecht nieuws, want met Marlies gaat het nog steeds onverminderd slecht. Zij heeft nog steeds erg veel last van het operatiegebied. Marlies heeft het gevoel dat het slechter wordt in plaats van beter. In verband hiermee hebben we de huisarts onlangs geconsulteerd. Deze vond het geheel er raar uitzien en adviseerde toch nog maar eens met de chirurg te gaan praten. Vervolgens heeft Marlies een afspraak gemaakt met de chirurg. Dinsdag a.s. kunnen wij bij hem op audïentie komen. Hopelijk ziet hij toch nog mogelijkheden om de oorzaak van de klachten te onderzoeken en uiteindelijk te verklaren. Tot die tijd moet Marlies op haar tanden bijten en rustig blijven zitten.

Met mij gaat het daarentegen goed. Ik voel mij prima en de wijn smaakt (weer) uitstekend. Het kan dus bijna niet beter. Het lopen gaat (ook) redelijk goed.

Inmiddels ben ik kaal zoals je hier links ziet. Vorige week begon mijn haar plotseling uit te vallen. Daarom hebben wij besloten om de rest er maar af te scheren. 't Is wel even wennen zo'n kale knikker. Het voordeel is dat ik bijzonder snel merk dat het begint te regenen!! :):)


Morgen weer een dag en dus nog even afwachten welk nieuws dat zal opleveren.


3 opmerkingen:

Ronald en Annemiek zei

Hallo lieve mensen,
Leuke foto Jan! Jouw nieuwe look misstaat je niet :) Gemak dient de mens moet je maar denken. Wij wensen jullie het allebeste voor de komende tijd! In gedachten zijn we bij jullie.

Groetjes van Annemiek (en natuurlijk van Ronald)

PS Goed idee om een weblog te starten!

nicolet zei

Ha Jan,

Staat je inderdaad niet slecht, dat kale hoofd. Jij hebt geen haar nodig om je imago op te vijzelen, toch? Heb je je kam overigens al omgeruild voor een zeem?
Nicolet

Linda zei

Lieve Jan en Marlies

Denk veel aan jullie en heel veel sterkte en hulp nodig laat het weten.

Groetjes Linda