9 nov 2013

Update linkeroog

Het ter sprake brengen van m'n zichtproblemen met m'n linkeroog heeft gisteren (8/11) opnieuw geresulteerd in een lang verblijf op de spoedeisende hulp van het MST. M'n hematoloog wilde dat er door een oogarts en een neuroloog nader onderzoek werd gedaan. Het is te waarderen dat hij mijn klachten zo serieus neemt, maar het resulteerde wel weer in urenlang wachten op de onderzoeksresultaten. Vreselijk! 'k Was helemaal kapot van al dat hangen.
Gelukkig leverde ook dit nader onderzoek geen bijzonderheden op. De oogarts kon nog een (1) mogelijke oorzaak bedenken en dat betreft de bloedtoevoer van m'n halsslagader naar o.a. m'n linkeroog. Daarvan wordt dinsdag (12/11) een echo gemaakt. Indien dat ook niets oplevert, blijft het een raadsel waardoor op drie achtereenvolgende avonden korte tijd het zicht uit m'n linkeroog verdween.

Ter preventie kreeg ik een extra bloedverdunner voorgeschreven. Die heb ik gisteravond genomen.... En gisteravond had ik geen last met dat linkeroog! Tja, zeg het maar. Komt het nu door die extra bloedverdunner of was het ook zonder goed gegaan?
Vanavond is het nog even afwachten hoe het gaat.

Nu eerst een Bavaria! 't Is tenslotte zaterdagavond!

6 opmerkingen:

yvonne zei

Hallo Jan, dank je voor je laatste update, ik zat er echt op te wachten.
Wat een raadsel nou toch weer. Ik heb het zo met jullie te doen.
lieve groeten yvonne

Frits&Esther. zei

Proost Jan, groet Frits.

Unknown zei

Je gevoel voor humor is gelukkig nog volop aanwezig, PROOST!

Anoniem zei

Ondanks dat ik lekker een glas limonade drink, zeg ik toch, proost! Hopelijk geen last meer van je oog gehad? Gr. Carola B.

Johnny en Bea zei

Nou hopelijk wordt ´t raadsel opgelost en nog beter hopen dat ´t´slechts´ en tijdelijk de bloedtoevoer was en doen de bloedverdunners hun werk ,want rondschietende bloedpropjes daar zit ook geen mens op te wachten natuurlijk...sterkte en we duimen voor jullie ,ook voor een snelle plaatsing van de unit natuurlijk
xx

Lut zei

Stapje voor stapje geduldig op weg naar beterschap, daar duimen we voor !