16 feb 2010

Vervolg op 'krak'

Vanmorgen werd ik vroeg gebeld door mijn contactpersoon op het MST. De röntgenfoto's waren bekeken. Er waren gelukkig geen afwijkingen te zien. Alles zag er normaal uit!
Toch wel een opluchting moet ik zeggen.

Ondanks dat het met mij tot heden goed blijft gaan, kan ik mij niet veroorloven om dergelijke signalen te negeren. Ondanks dat het zo goed gaat, blijft het onverminderd spannend. Misschien juist omdat het zo goed gaat.
Ik begrijp dat dit niet vrolijk overkomt. Het is echter geen blijk van een pessimistische gedachte, maar van een realitische. Een zodanige realiteit dat vanaf de diagnose in 2006 een deel van mijn doen en laten van alle dag er door wordt bepaalt!

Maar oké. Geen breuk en/of kahlerhaard dus. Hoogstwaarschijnlijk een kneuzing, want ik voel die plek nog steeds. Laten we het daar maar op houden. Een kneuzing.

Vrijdag (19/2) weer een groot bloedonderzoek....

1 opmerking:

Anoniem zei

Gelukkig Jan dat het geen Kahler is. Maar dat je realistisch bent en alert is juist heel erg goed. Verder weer mooie stukjes van jou en van die vogels.. Als jij het weet ga je er dan over schrijven, want ook hier zijn de bollen, etc onaangeroerd.
Groet uit Harbrinkhoek