16 feb 2007

Bij muizen wél goede resultaten!

Ring, ring....Telefoon. Het is m'n behandelend arts. "Jan, jongen. Ik heb nú wat binnengekregen! Een nieuw medicijn. 't Zit nog in de verpakking en jij bent de 1e die het mag proberen. Nou, dat is toch prachtig vind je niet?!". vertelt m'n arts enthousiast. Ik hoor dat hij zelfs hijgt van opwinding.
"Nou eeh, een nieuw medicijn? Ja, dat is natuurlijk prachtig. Maar, wat is het dan precies en wat doet het dan?" antwoord ik vragend.
"Ja, dat wilde ik je nog even vertellen. De werking en met name de bijwerkingen zijn nog niet helemaal bekend. Het verkeert nog in een studiefase, maar bij muizen heeft het al goede resultaten laten zien en de bijwerkingen schijnen mee te vallen", legt m'n arts uit.
"Bij muizen ja. Ik heb wel een staart(je) en ben gek op kaas, maar daarmee ben ik natuurlijk nog geen muis", merk ik op.
"Nee, zo moet je het ook niet bekijken. Kom nu maar deze kant op en dan kunnen we eens kijken hoe het gaat".
Nou, inmiddels heb ik het goedje binnen en liet de 1e bijwerking niet lang op zich wachten:





Als het na enkele dagen niet is bijgetrokken, moet ik mij weer bij m'n arts melden!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Jan,

Je bent en blijft toch ook altijd wel komisch hoor!

Fijn dat je weer aan het werk bent, al is het voor een aantal uurtjes.
Lekker even wat anders aan je hoofd.

Fijn weekend en maak het niet te gek met de carnaval, hahaha!

Liefs

Anoniem zei

Leuke foto Jan. Ik wist niet dat je een hond had...