21 dec 2013

laatste blog

Lieve bloglezers,

Langs deze weg wil ik iedereen heel hartelijk danken voor de vele lieve en bemoedigende woorden na het overlijden van Jan. Het heeft me goed gedaan en troost gegeven.

Wat de meeste mensen zullen missen is zijn humor en optimisme.
Jan was een positief ingestelde man, een mensen-mens zoals iemand verwoordde in zijn/haar brief.

Tijdens de crematie van Jan heb ik de bezoekers een gift voor het KWF gevraagd in plaats van bloemen.
Dit heeft een mooi bedrag opgeleverd.
Ik heb besloten dat dit bedrag naar de CMWP gaat. Ik wil dat het bedrag wordt besteed aan de bijeenkomsten van de lotgenoten in de regio Twente/Apeldoorn.
Jan heeft zich, als contactpersoon van deze regio, altijd met hart en ziel ingezet voor deze lotgenotenbijeenkomsten. Twee maal per jaar troffen velen, met hun naasten, elkaar en voor iedereen waren deze ontmoetingen zeer waardevol. Uit de vele brieven blijkt dat Jan door zijn inzet, betrokkenheid en optimisme veel medepatiënten inspireerde.

Ik hoop dat het bestuur van de CMWP een goede opvolger vindt die in de lijn van Jan een vervolg geeft aan de contactdagen die erg stimulerend kunnen werken.

Nog een laatste foto en hiermee sluit ik de blog van Jan af.

Marlies.

1 opmerking:

Lut zei

Op deze avond voor Kerst las ik deze boodschap Marlies : "Laten we blijven leren, dromen en inspireren, dan wordt in ons hart het grootste kerstlicht iedere dag opnieuw voor de wereld ontstoken." Hierbij moest ik aan jou en Jan denken omdat velen via jullie veel hebben kunnen leren, blijven dromen en jullie ook een bron van inspiratie waren. Jij geeft het licht nu verder door voor Jan's regio en de lotgenoten. Een héél mooi gebaar. Moge het jou en al je dierbaren verder goed gaan ! Dank voor alles wat jullie voor ons, lotgenoten hebben gedaan ! Van harte, Lut