21 mei 2013

Aanvraag voor een echo?....welke aanvraag bedoelt u?

Zondag jl.  (19/5) 1e Pinksterdag zaten m'n heftige kuurweken erop. Vanzelfsprekend was daar nog niets van te merken. M'n lichaam stond ook die dag nog stijf van de dexa. Maar, dat zal geleidelijk afnemen.
Het is nu dinsdag (21/5) en ik merk al dat ik langer kan slapen. Vanmorgen stond ik 'pas' om 05.30 uur naast m'n bed in plaats van 02.30 uur! Ja, dat scheelt inderdaad, want dan hoef ik niet zo lang op de ochtendkrant te wachten :):)

De komende 2 weken dus geen kahlermedicijn en dexamethason. Even tijd om 'clean' te worden van al dat landbouwgif en m'n bloed de gelegenheid te geven om weer naar normale waarden te stijgen..
Dat is hard nodig, want vanmorgen bleek dat m'n HB op slechts 5,6 stond en dat de leukocyten ook weer waren gedaald!
Maar ondanks die situatie voel ik mij goed. Soms wel een beetje moe, maar daar hebben wij een comfortabele bank of zo nodig een bed voor.

En? Is de echo van het hart al gemaakt?!
Eeh, Nee! Vrijdag jl. gaf ik dat bij mijn contactpersoon Tineke aan. Zij belde vervolgens naar de cardio-afdeling van het MST.
" Een aanvraag voor een echo voor meneer Ten Voorde???. Nee, die hebben wij hier niet. Nee, echt niet!", was de laconieke reactie op de vragen van mijn contactpersoon.
Zij had die aanvraag begin vorige week al naar die afdeling verstuurd. Blijkt dat die cardio-dames die aanvraag kwijt zijn!! Zoekgeraakt!
Nou ja zeg! Het is nu dinsdag 21/5 omstreeks 16.00 uur en ik weet nog steeds niet wanneer die echo zal plaatsvinden! Zonder de uitslag van dat echo-onderzoek zal er geen definitieve beslissing over mijn deelname aan die allogene SCT worden genomen. Het behandelteam van het LUMC zit daar waarschijnlijk met smart op te wachten. En niet alleen dat team. IK OOK!!!

3 opmerkingen:

SandersBlog zei

You win some, you loose some.... Zelfs een aanvraag....

Johnny en Bea zei

Nou dat gaat wel lekker zo of niet ...maar komt vast goed, al blijft ´t vervelend als je zelf iedereen overal op moet attenderen .
Daar zit je niet op te wachten en al helemaal niet in jouw situatie ,dan moet je blind kunnen vertrouwen en bouwen op de medische wereld en daar komt dan wel ff de klad in natuurlijk...
Nou succes en hopelijk gaat vanaf nu alles voorspoedig en van een leien dakje .xx

Anoniem zei

Ha Jan, al een afspraak voor de echo????
lieve groeten van mij