26 apr 2012

Vakantieblogjes: blog 3


Vandaag is het donderdag 26/4 en het waait behoorlijk. Ik typ deze blog en Marlies zit (alweer) heerlijk ontspannen te puzzelen. Nou, echt ontspannen zit Marlies niet, want onze caravan schudt gevaarlijk op z'n poten en zelfs de zijflappen van de luifel zijn al enkele keren losgewaaid.
Is het eindelijk droog, waait het verdorie weer. Het zit ons ook niet mee:(

Maar meneer Ten Voorde. Waar hebt u het eigenlijk over? Wees blij dat u het in uw fysieke situatie mee kunt maken! U voelt zich hartstikke goed en zojuist bleek de uitslag van het bloedonderzoek ook nog uitsteekbaar!
Het M-proteïne is nog steeds minder dan 1 en de overige ingrediënten van het buisje bloed zagen er ook goed uit!!

Inderdaad! Al waait onze caravan met zijflappen en al van Ootmarsum naar Enschede terug, dan zal ik het schaterlachend aanschouwen. Prachtig! Het is slechts een caravan. Die is te vervangen. Ik niet!
Hoewel.....terwijl ik dit stukje tekst hardop voorlees hoor ik Marlies gekscherend zeggen dat zij daar toch anders over denkt....

Nou, dat gaan nog leuke dagen worden samen :):)

Geen opmerkingen: