27 jul 2009

Vakantieblog: dag 3

Gisteren prees ik het weer nog, maar vandaag werden we toch weer getrakteerd op het voor ons vertrouwde beeld van regen en kou. Dat was volgens mij niet conform de weers-voorspellingen.

Vandaag begon het toch al niet zo best.
Denk ik op vakantie te zijn en dus te kunnen uitslapen, staat rond 07.00 uur opeens Jasper aan ons bed.
"Paps. Een meeuw heeft de vuilniszak geplunderd. Alles ligt eruit en dat beest maakt zo'n herrie dat ik er niet van kan slapen!!"
"Ja, mooi is dat zeg!. Ik kan nu van jou niet slapen", antwoordde ik enigszins geagiteerd.
"Ja, daar kan ik ook niets aan doen hoor. Ruim jij het even op, ga ik weer even verder slapen.....", was het ludieke antwoord van Jasper en hup, weg was'ie weer.
Potverdorie, stond ik om 07.00 uur vuilnis te scheppen in plaats van lekker uit te slapen.
Tja, ik had het kunnen weten. Meeuwen zijn leuke beesten, maar iets minder als ze het op je vuilniszak hebben gemunt :(

Geen opmerkingen: