4 dec 2007

Uitslag MRI-scan

Gisteren, maandag 3/12, had ik, zoals ik in de vorige blog aangaf, een gesprek met m'n internist over de uitslag van het MRI-onderzoek.
De uitslag was geruststellend: geen bijzonderheden aangetroffen.
Nu zitten alle onderzoeken naar de mogelijke oorzaak van mijn pijnklachten erop. Hiermee is in ieder geval met zekerheid vastgesteld, dat het niet door de ziekte van kahler of een daaraan gerelateerde aandoening wordt veroorzaakt. Zijn er dan nog meer mogelijke oorzaken? Ja, die zijn er.
Opvallend is, dat het na mijn hersteloperatie (8/10) is ontstaan. De pijnklachten en andere symptomen wijzen op een zgn. getraumatiseerde grote zenuw die vanuit de rug door het been naar de voetzool loopt. Na de operatie werd ik vanaf de operatietafel naar het ziekenhuisbed getild. Het is zeer wel mogelijk dat tijdens die verplaatsing er iets mis is gegaan met mijn linkerbeen. Tengevolge van de nog werkende narcose was ik natuurlijk zo slap als een vaatdoek en in zo'n situatie ben je erg kwetsbaar. Een geringe beweging is dan al voldoende om iets te forceren. Mijn internist vindt deze theorie zeer aannemelijk.
Maar, zoals ik (ook) in de vorige blog al aangaf, gaat het gelukkig alweer een stuk beter. Daarbij maakt mijn internist zich geen zorgen over de afloop. Volgens hem betreft het een GVO-tje......... ........Gaat Vanzelf Over :)


Hier is de grote gele boosdoener goed zichtbaar.

1 opmerking:

Edwin zei

Hoi Jan,
Heb eindelijk weer eens tijd gehad (gemaakt) om bij te lezen. En 50 geworden! heb zelf nog 3 jaartjes te gaan en dat gaat lukken!
Veel sterkte en tot MEOB (mails en/of blogs)
Edwin