9 nov 2007

Het gesprek met de internist

Vanmiddag, 9/11, ben ik samen met Marlies naar m'n internist geweest voor de uitslag van het röntgen-onderzoek. Gelukkig, op de foto's waren geen afwijkingen of andere zorgwekkende zaken te zien. Dat zegt echter nog niet alles, want in mijn situatie is zo'n röntgen-onderzoek slechts een oppervlakkige verkenning. De oorzaak van de pijnklachten kan dieper zitten. Maar desalniettemin was deze uitslag goed nieuws.
Om toch te kunnen vaststellen of er kahlercellen actief zijn, wordt mijn bloed onderzocht op de hoeveelheid zgn. M-proteïnen. Die uitslag krijg ik volgende week woensdag of donderdag.
Indien dat ook geen aanwijzingen naar de oorzaak van de pijnklachten oplevert.....en dat hoop ik natuurlijk, tja, dan doen we voorlopig even niets. Dan is het even afwachten hoe de klachten zich ontwikkelen. Indien die ontwikkelingen daarvoor aanleiding geven, zal een MRI-onderzoek volgen.
Dat onderzoek moet dan definitief uitsluitsel geven of mister kahler opnieuw mijn been kwelt.
Mijn internist maakt zich voor alsnog geen zorgen. Hij vermoedt dat kahler niet de oorzaak is.

Uiteindelijk kan het nog uitkomen op NZGD................................Niet Zeuren, Gewoon Doorlopen!

Geen opmerkingen: