25 jul 2011

Eindelijk en nog steeds op 1

                             
Vanwege het slechte weer hebben we het uitgesteld. Na 4 weken regende het nog steeds en hebben we het opnieuw uitgesteld. Maar nu gaat het toch echt gebeuren. Vanaf woensdag a.s. wordt het droger en keert de zomer geleidelijk terug. Daarom hoeven we het niet nóg een keer uit te stellen en kan ik vrijdag a.s. (29/7) eindelijk met m'n jongens beginnen aan de driedaagse fietstocht richting Den Haag.
We gaan de LF4b-route fietsen. Dat is een lange afstand fietsroute door het midden van Nederland. Dwars door ons mooie Twente, de Veluwe, de Utrechtse Heuvelrug en nog veel meer moois. Ik heb de route al verschillende keren gefietst en het blijft prachtig. We starten vanaf ons huis en fietsen vervolgens naar ons 1e overnachtingsadres in Vorden. Dan hebben we er ongeveer 75 km op zitten en is het na een verkwikkende douche hoog tiet veur een pilske en een lekker hapske. De volgende dag fietsen we naar Rhenen en daarna via Utrecht richting Den Haag.

Ik voel me uitstekend en heb er enorm veel zin in. Een paar dagen alleen met m'n jongens. Als vader en kahler-patiënt is dat een belangrijk moment! Vanzelfsprekend worden er foto's gemaakt en schrijf ik er naderhand een blog over!

En vandaag (25/7) ontving ik ook nog een goede bloeduitslag. Het M-proteïne staat voor de derde keer op rij nog steeds op 1. Ondanks dat ik al 4 weken het onderhoudsmedicijn thalidomide niet meer slik! Mooi toch?!
  

3 opmerkingen:

yvonne zwart zei

helemaal geweldig en heel veel plezier met de mannen!
een fan, yvonne zwart

Johnny en Bea zei

Hoi Jan ,
We zullen voor jullie duimen dat het prachtig fietsweer gaat worden,geniet ervan samen!!
Geweldig dat zelfs zonder de thalidomide de waardes mooi op 1 blijven ,kan me voorstellen dat je het zo zonder dat goedje toch best wel ´spannend´ vond,dus zal vast een opluchting zijn dat ´t allemaal mooi zo blijft.
Heel veel fietsplezier dit weekend ,
groetjes van ons allemaal

Anoniem zei

Heel veel plezier Jan met de jongens en geweldig dat de waardes zo goed blijven. Zo doorgaan..
Groet uit Harbrinkhoek