8 nov 2009

PC

Onlangs begaf m'n printer het. Ondanks dat ik nieuwe cartridges had geplaatst en de nodige print-herstelhandelingen had verricht, bleven de kleuren door elkaar lopen.
Oké, dan maar een nieuwe.
Deze keer werd het een zgn. Alles-in-Een-printer. Kopiëren, scannen en......printen.
Deze combinatie scheelde ook een stopcontact, want daarmee kon ik m'n inmiddels overjarige scanner (ook) aan de kant schuiven.
Nu nog even de software installeren en klaar is Kees.......

Precies volgens de instructies installeerde ik de aanstuurprogramma's. Maar ondanks verwoede pogingen en verschillende vieze woordjes lukte het niet om de printer aan de praat te krijgen. Wat wél uitstekend lukte was het instabiel maken van m'n pc-besturingsyteem. 'k Had de hele zaak in de krul. Ook dat nog!

Uiteindelijk ontdekte ik het euvel met die printer en werkt het apparaat nu uitstekend, maar de pc bleef in de war!
Om de haverklap weigerde hij dienst en verbood het besturingsysteem mij om op het WorldWideWeb te surfen.
Vandaag was ik het zat en heb ik alle software eraf geknikkerd en de besturingsoftware er weer 'nieuw' opgezet.

't Is nu 22.15 uur en de klus is zojuist geklaard.
Zoals u ziet, kan ik weer surfen op het web, maar is het inmiddels te laat voor een nieuwe blog.

Dat wordt dus weer uitstellen. :(

Geen opmerkingen: